.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پدر و پسر گنبدی در سواحل محمودآباد غرق شدند

پدر و پسر گنبدی بر اثر بی‌توجهی و شنا در منطقه ممنوعه در سواحل دریای خزر در محمودآباد غرق شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، شامگاه شنبه بر اثر مواج بودن دریا، شنا در منطقه فاقد طرح و ایام ماه رمضان که ممنوعیت شنا کردن وجود دارد، پدر و پسر اهل گنبد کاووس به نام ملکی در دریای محمودآباد غرق شدند.

به گفته شاهدان، این حادثه در منطقه ساحلی خط آهی و خارج از محدوده قانونی شنا و طرح سالم‌سازی اتفاق افتاده که بر اثر موج دریا و عدم مهارت شنا این پدر و پسر در امواج دریا فرو رفتند.

تلاش‌های حاضران در صحنه حادثه برای نجات جان این دو غریق بی‌نتیجه بود و فقط جنازه نوجوان 14 ساله از دریا بیرون کشیده شد، ولی جنازه پدر پیدا نشده و تاکنون ناپدید است.
پزشک کشیک بیمارستان شهدای محمودآباد از انتقال نوجوان غرق شده به این بیمارستان خبر داد.

کامبیز فتاحی تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ‌گونه نشانه‌های حیاتی در این نوجوان وجود نداشت، ولی بر حسب وظیفه ذاتی خود تلاش‌های پزشکی برای احیاء حادثه دیده به مدت 45 دقیقه انجام شد، اما همه این تلاش‌ها بی‌فایده بوده و نوجوان بر اثر خفگی ناشی از غرق شدن در دریا فوت کرد.

به گفته رئیس اورژانس 115 محمودآباد، هیچ‌گونه تماسی در مورد این حادثه از سوی شاهدان و یا بستگان حادثه‌دیدگان با این مرکز حاصل نشد و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور نداشتند که عدم اطلاع‌رسانی در مرگ حادثه دیده تأثیرگذار بود.

حمیدرضا فرنیا خاطرنشان کرد: از همه مردم درخواست می‌کنیم در صورت بروز هرگونه حادثه از جمله غرق‌شدگی، تصادفات و دیگر حوادث به سرعت با اورژانس 115 تماس گرفته تا در اسرع وقت برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، نیروهای آموزش دیده و زبده مراکز اورژانس در مکان حاضر شوند.

فرنیا اذعان داشت: همه خدمات این اورژانس رایگان بوده که ضروری است مردم استفاده بیشتری در زمان بروز حادثه و یا بیماری از خدمات این مراکز داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.